14 Eylül 2009 Pazartesi

Kadınların Aradığı Farklılık Bulundu!

Kadın erkekte fark ister
Kadın erkeğinde fark arar, kadınlar büyük olan erkeklere ilgi duyuyorlar. Kadınlara büyüklüğünü hissettir ki senden vazgeçemesin.

Facebooktaki bir reklamdır kendileri sizin de bildiğiniz gibi... Fotograftaki kadında belli bi farklılık istiyor. Ama ne gibi bir fark olduğu biraz meçhul. Valla reklama göre kadınlar büyük olan ,yani yaşça, erkeklere ilgi duyuyorlarmış, bir de onlara büyüklüğümüzü hissettirmeliymişiz; yani babaç olun diyor; danaç olun, ağır abi olun...
Hee sonra diyorsunuz ki bi linke tıklayalım bakalım. Bir tıkladık ki; aaaaaa belli pozisyonlarını almış karşı cinsler ve o da neee! O masum ''büyüklük'' kavramımız bi anda cart curt bitkisel penis büyütücü şeklinde sihirli bir dünyanın içine dalmış. 4 haftada farkı hissedin! Demek ki neymiş hem biz bir fark hissediyoruz hem de fotodaki farklılık için çıldıran bayan.
Hayır benim derdim şununla; reklamın facebook da görünen kısmında niçin böyle bir üstü kapalılık hakim;'' Kadın erkekte fark ister''. Aaaa nası bi fark acaba?! Bi merak uyandırma çabaları... Sanki '' evet kadınların aradığı farklılık bulundu; penismiş!!! '', '' Heeeeyyyy!!! (alkışlar) ''
Hep görüyorum reklamı içimde kalmıştı, linke de tıkladıktan sonra yazmadan edemedim. Neyse bi dk şimdi kredi kartı no mu giriyorum da, bi de ürünün gönderileceği adresi nereye yazacağımızı bilen varsa mesaj atsın.

3 yorum:

  1. Bana da ısmarlar mısınız beyfendi?
    Kadınların aradıgı farkı yaratmak isterim ben de. (V)

    YanıtlaSil
  2. ben "anonim"'im:)

    YanıtlaSil